سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلام دوستان امیدوارم امروز به همهتون خوش گذشته باشه
امروز از خستگی حال اپ کردن نداشتم اما وقتی به صندوق پیام هام سر زدم این موضوع نظرمو جلب کرد
و به خاطر اینکه منم کمکی تو سال نو کرده
باشم تصمیم گرفتم .............
اصلا میزنم خودتون ببینید:

سلام خدمت همه دوستان عزیز.تا حالا شنیدین بنی آدم اعضای یکدیگرند
خانمی
در مشهده که به خاطر 3 میلیون تومان آبروش در خطره،مریضی بدی هم داره که
باید جراحی بشه .البته با صحبت های که با بیمارستان و دکتر های آشنا شده
قراره هزینه ی بیمارستاناز محل صندوق خیریه تامین بشه که چون بیمه نیست
مبلغی بالغ بر 6 میلیون میباشد.فقط مسئله قرض هایش می باشد چون واقعا آدم
با آبروئیه
این پیام رو یکی از دوستان وبلاگی من دادن که من بزنم تو
وبلاگم و منم چون وظیفه دونستم این کارو کردم تا حداقل کمکی رو به اون
خانم محترم کنم یا اینکه کنیم.
حتی اگه بشه با کمک های کوچک هم به ایشون سهمی در این کار خیر داشته باشیم

قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود.اگه همه ما کمک کوچکی با هم کنیم می تونیم به مقصودمون برسیم.
مطمئن باشید که هیچگونه کلک و فریب کاری هم در کار نیست.واقعا شخصی هست که نیازمنده.
به هر حال ما هم بچه مسلمونیم.من شماره این دوستمو می دم خدمتتون تا با ایشون در رابطه باشید و از صادق بودن این پیام مطمئن شوید
و اگه خواستین کمک کنین از طریق همین شماره تلفن شماره حسابشو بده و شما هم مبلغتونو به حسابش بریزین حتی همون مبلغ کم
ایمیلش و آدرس وبلاگشو هم می دم خدمتتون .برین سر بهش بزنین و اطلاعات بیشتر رو ازیشون بگیرین.
تلفن:09159163142
ایمیل:naghmeh.majd@gmail.com
آدرس وبلاگ:naghmehmajd.parsiblog.com

از
دوستانی که وبلاگ دارن هم خواهشمندم اگه زحمتی نیست این مطلبو بزنن تو
وبلاگشون باسه یه مدتی تا اگه کسانی که از وبلاگ من دیدن نمی کنند و به
وبلاگ شما سر میزنن هم مطلع شن شاید دیدی فرجی شد و تونستیم کاری کنیم.
کار خیر هیچ وقت بی جواب نمی مونه.حتما جبران میشه .100 برابر هم جبران میشه
دیگه تصمیم با خودتونه


   مدیر وبلاگ
یه دختره فوقالعاده سر زنده وبا انرژی وشاد که به ایران عشق می ورزد دوست هم زیاد دارم تا دلتون بخواد
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :4
کل بازدید : 68466
کل یاداشته ها : 20


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ